ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ – МАСОВА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ
Ключові слова:
інноваційна освітня діяльність, навчально-виховний процес, інновація, інноваційна діяльність, професійна підготовка.
Анотація
У статті здійснено спробу узагальнити деякі психолого-педагогічні проблеми гальмування розробки та впровадження інноваційних освітніх технологій у масову педагогічну практику ВНЗ.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. – М.: Знание, 1989. – 80 с. – С. 6.
2. Сластенин В.А., Подымова Л.С. Педагогика: инновационная деятельность. – М.: ИИП «Издательство Магистр», 1997. – 224 с.
2. Сластенин В.А., Подымова Л.С. Педагогика: инновационная деятельность. – М.: ИИП «Издательство Магистр», 1997. – 224 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Пономарьова, Г. Ф. (2015). ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ – МАСОВА ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 107-115. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3510
Розділ
Статті