Володіння іноземною мовою – ефективний засіб здійснення самостійної навчальної діяльності учнів старшої професійної школи

  • Галина Григорівна Кузнецова Інгулецький технікум ДВНЗ «Криворізький національний університет»
Ключові слова: іноземна мова, самостійна навчальна діяльність, професійна діяльність

Анотація

У статті розкрито основні питання проблеми володіння іноземною мовою як ефективного засобу здійснення самостійної навчальної діяльності учнів старшої професійної школи.

Завантаження

Біографія автора

Галина Григорівна Кузнецова, Інгулецький технікум ДВНЗ «Криворізький національний університет»
Викладач-методист

Посилання

1. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Рада з питань співпраці в галузі культури. Комітет з освіти. Відділ сучасних мов. – Страсбург . – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.

2. Коваленко О. Європейський мовний портфоліо в Україні / О. Коваленко //Іноземні мови в навчальних закладах. – 2003. – № 4. – С. 4-6.

3. Коваленко О. Європейський форум з питань мовної політики / О. Коваленко // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2004. – № 3. – С. 4.

4. Паламар Л. Методологічні основи формування мовної особистості / Л. Паламар // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2003. – № 1. – С. 17-21.

5. Сікорський П.І. Кредитно-модульна технологія навчання: Навчальний посібник / Петро Іванович Сікорський. – К.: Видавництво Європейського університету, – 2004. – 126 с.

6. Токменко О. Мовні тенденції Ради Європи в контексті глобалізації / О. Токменко // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2004. – № 3. – С. 112-115.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Кузнецова, Г. Г. (2015). Володіння іноземною мовою – ефективний засіб здійснення самостійної навчальної діяльності учнів старшої професійної школи. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 120-125. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3484