Володіння іноземною мовою – ефективний засіб здійснення самостійної навчальної діяльності учнів старшої професійної школи

  • Галина Григорівна Кузнецова Інгулецький технікум ДВНЗ «Криворізький національний університет»
Ключові слова: іноземна мова, самостійна навчальна діяльність, професійна діяльність

Анотація

У статті розкрито основні питання проблеми володіння іноземною мовою як ефективного засобу здійснення самостійної навчальної діяльності учнів старшої професійної школи.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Галина Григорівна Кузнецова, Інгулецький технікум ДВНЗ «Криворізький національний університет»
Викладач-методист

Посилання

1. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Рада з питань співпраці в галузі культури. Комітет з освіти. Відділ сучасних мов. – Страсбург . – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.

2. Коваленко О. Європейський мовний портфоліо в Україні / О. Коваленко //Іноземні мови в навчальних закладах. – 2003. – № 4. – С. 4-6.

3. Коваленко О. Європейський форум з питань мовної політики / О. Коваленко // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2004. – № 3. – С. 4.

4. Паламар Л. Методологічні основи формування мовної особистості / Л. Паламар // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2003. – № 1. – С. 17-21.

5. Сікорський П.І. Кредитно-модульна технологія навчання: Навчальний посібник / Петро Іванович Сікорський. – К.: Видавництво Європейського університету, – 2004. – 126 с.

6. Токменко О. Мовні тенденції Ради Європи в контексті глобалізації / О. Токменко // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2004. – № 3. – С. 112-115.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Кузнецова, Г. Г. (2015). Володіння іноземною мовою – ефективний засіб здійснення самостійної навчальної діяльності учнів старшої професійної школи. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 120-125. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3484