Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів

  • Тамара Григорівна Качалова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
Ключові слова: ключові компетентності, соціальна компетентність, компетенція, освітній простір, компетентнісний підхід

Анотація

У  статті  розглядається  процес  становлення  проблеми формування  соціальної  компетентності  як  однієї  з  ключових  в  історико-дидактичному  аспекті. Проаналізовано  особливості формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Тамара Григорівна Качалова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
Соціальний педагог

Посилання

1. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / Ирина Алексеевна Зимняя // Высшее образование сегодня. – № 5. – 2003. – С . 13-21.

2. Краснокутская С.Н. Формирование социальной компетентности студентов ВУЗА: дис.. канд. пед. наук: 13.00.01 / Светлана Николаевна Краснокутская. – Ставрополь, 2006. – 170 с.

3. Кубенко І.М. Що таке компетентність і як її розуміють в освіті / І.М. Кубенко // Теорія та методика управління освітою. – № 1. – 2010. – С. 24-26.

4. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб./ [З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова та ін.]; за ред. З.Н. Курлянд. – [3-тє вид. перероб. і доп.] – К.: Знання, 2007. С. 447-455.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Качалова, Т. Г. (2015). Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 97-103. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3480