Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів

  • Тамара Григорівна Качалова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

Abstract

У  статті  розглядається  процес  становлення  проблеми формування  соціальної  компетентності  як  однієї  з  ключових  в  історико-дидактичному  аспекті. Проаналізовано  особливості формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів. 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Тамара Григорівна Качалова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
Соціальний педагог

References

1. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / Ирина Алексеевна Зимняя // Высшее образование сегодня. – № 5. – 2003. – С . 13-21.

2. Краснокутская С.Н. Формирование социальной компетентности студентов ВУЗА: дис.. канд. пед. наук: 13.00.01 / Светлана Николаевна Краснокутская. – Ставрополь, 2006. – 170 с.

3. Кубенко І.М. Що таке компетентність і як її розуміють в освіті / І.М. Кубенко // Теорія та методика управління освітою. – № 1. – 2010. – С. 24-26.

4. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб./ [З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова та ін.]; за ред. З.Н. Курлянд. – [3-тє вид. перероб. і доп.] – К.: Знання, 2007. С. 447-455.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Качалова, Т. Г. (2015). Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 97-103. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3480