Формування професійної компетентності майбутніх учителів на заняттях з практичного курсу англійської мови
Ключові слова:
професійна компетентність, професійно-педагогічні вміння
Анотація
У статті розглядається проблема організації занять з практичного курсу англійської мови з метою формування професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови в початкових класах.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Карп’юк О. Європейське мовне портфоліо // English. – 2011. – № 15. – С. 7-10.
2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / За заг . ред. О.В. Овчарук. – К., 2004. – 112 с.
3. Лалак Н. Формування професійної компетенції у майбутніх вчителів як психолого-педагогічна проблема // Рідна школа. – 2009. – № 5-6. – С. 17-20.
4. Teacher training references. Підготовка вчителя до атестації / Упоряд. С. Куриш. – К.: Вид. дім «Шкільний світ», 2006. – 112 с.
2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / За заг . ред. О.В. Овчарук. – К., 2004. – 112 с.
3. Лалак Н. Формування професійної компетенції у майбутніх вчителів як психолого-педагогічна проблема // Рідна школа. – 2009. – № 5-6. – С. 17-20.
4. Teacher training references. Підготовка вчителя до атестації / Упоряд. С. Куриш. – К.: Вид. дім «Шкільний світ», 2006. – 112 с.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Завгородня, Н. В. (2015). Формування професійної компетентності майбутніх учителів на заняттях з практичного курсу англійської мови. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 81-87. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3478
Розділ
Статті