ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІМЕНІ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ

  • Лідія Сергіївна Нечепоренко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: ім’я, індивідуальність, взаємопорозуміння, повага, успішність

Анотація

В статті піднімається питання про значення  імені, по-батькові, прізвища в процесі спілкування. Звертається увага на позитивний виховний вплив називання  імені співрозмовника що виокремлює  індивідуальність та справляє позитивний вплив якщо воно вимовляється з почуттям поваги, зацікавленості, довіри та визнання заслуг співрозмовника

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Лідія Сергіївна Нечепоренко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, лауреат міжнародної премії з педагогіки.

Посилання

1. Лосев О.Ф. Бытие. Имя. Космос. – М.: «Мысль» Российский открытый университет, 1993, с. 642-696, с. 802- 880.

2. Нечепоренко Л.С. Твоя доля – в твоїх руках/ Педагогіка для всіх/ – Харків: ХДУ, 1995, 206 с.

3. Хигир Б. Как тебя зовут? – Харків: Паритет ЛТД, 1992, 95 с.

4. Франкл В. Человек в поисках смысла. Перевод с нем. – М.: Прогресс, 1990.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Нечепоренко, Л. С. (2015). ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІМЕНІ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 8-16. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3475