ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІМЕНІ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ

  • Лідія Сергіївна Нечепоренко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Abstract

В статті піднімається питання про значення  імені, по-батькові, прізвища в процесі спілкування. Звертається увага на позитивний виховний вплив називання  імені співрозмовника що виокремлює  індивідуальність та справляє позитивний вплив якщо воно вимовляється з почуттям поваги, зацікавленості, довіри та визнання заслуг співрозмовника

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Лідія Сергіївна Нечепоренко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, лауреат міжнародної премії з педагогіки.

References

1. Лосев О.Ф. Бытие. Имя. Космос. – М.: «Мысль» Российский открытый университет, 1993, с. 642-696, с. 802- 880.

2. Нечепоренко Л.С. Твоя доля – в твоїх руках/ Педагогіка для всіх/ – Харків: ХДУ, 1995, 206 с.

3. Хигир Б. Как тебя зовут? – Харків: Паритет ЛТД, 1992, 95 с.

4. Франкл В. Человек в поисках смысла. Перевод с нем. – М.: Прогресс, 1990.
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Нечепоренко, Л. С. (2015). ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІМЕНІ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 8-16. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3475