ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ

  • Ярослава Василівна Шведова Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
Ключові слова: активні методи навчання, особистісно-професійний розвиток, особистість, студент

Анотація

У статті подається аналіз використання активних методів навчання з метою особистісно-професійного розвитку студентів. Окреслюються наукові підходи до взаємозв’язку професійного та особистісного розвитку людини. Розглядається призначення та завдання активних методів навчання з точки зору особистісно-професійного розвитку майбутнього фахівця.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ярослава Василівна Шведова, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

Посилання

1. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. – Ростов н/Д, 1996. – 512 с.

2. Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования: Учебн. пособие. – Москва-Воронеж, 2003. – 408 с.

3. Матюшкин А.М. Активные методы психологии высшей школы /А.М. Матюшкин. – М.: 1977.

4. Смолкин А.М. Методы активного обучения / А.М. Смолкин – М.: Высшая школа, 1991.

5. Митина Л.М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях // Вопросы психологии. – 1997. – № 4. – С.28-38.
Опубліковано
2015-07-08
Цитовано
Як цитувати
Шведова, Я. В. (2015). ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (29), 168-172. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3464