Метод проектів як засіб професійного розвитку студентів
Abstract
Стаття висвітлює питання використання методу проектів, як пріоритетного напряму розвитку освітніх інновацій в професійній підготовці майбутніх фахівців.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
2. Гусь І.М., Калмикова І.В. Метод проектів // Управління школою. – 2005. – № 5. – с. 8-11.
3. Кагоров Е.Ф. Ещё о методе проектов // Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практико-зорієнтований збірник. – К.: “Департамент”, 2003. – с. 412-416.
4. Метод проектов: научно-метод. сб. Сер. Современные технологи университетского образования / Белорусский гос.ун-т. Центр проблем развития образования. Респ. ин-т высш. шк. БГУ. – Минск : РИВШ БГУ, 2003. – Вып. 2. – 240.
5. Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пос. дл студ. пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Мойсеева, А.Е. Петров; под ред. Е.С. Полат. – М.: Изд. центр «Академия», 2002. – 209 с.
2. Гусь І.М., Калмикова І.В. Метод проектів // Управління школою. – 2005. – № 5. – с. 8-11.
3. Кагоров Е.Ф. Ещё о методе проектов // Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практико-зорієнтований збірник. – К.: “Департамент”, 2003. – с. 412-416.
4. Метод проектов: научно-метод. сб. Сер. Современные технологи университетского образования / Белорусский гос.ун-т. Центр проблем развития образования. Респ. ин-т высш. шк. БГУ. – Минск : РИВШ БГУ, 2003. – Вып. 2. – 240.
5. Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пос. дл студ. пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Мойсеева, А.Е. Петров; под ред. Е.С. Полат. – М.: Изд. центр «Академия», 2002. – 209 с.
Published
2015-07-03
Cited
How to Cite
Шведова, Я. В. (2015). Метод проектів як засіб професійного розвитку студентів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (32), 225-228. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3289
Section
Статті