«Школа молодого лідера» як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів

  • Людмила Сидорівна Бровчак Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Ключові слова: Організаторські здібності, організаторська діяльність, здібності самоорганізації, здібності організації діяльності, здібності організації міжособистісної взаємодії, освітньо-виховний комплекс, педагогічні умови

Анотація

У  статті  розглядається «Школа молодого  лідера»  як  елемент освітньо-виховного  комплексу,  спрямованого  на  набуття  студентами – майбутніми  учителями  вмінь  організаторської  діяльності. Проаналізовано зміст трьох напрямів організаторської підготовки: формування здібностей самоорганізації, здібностей організації діяльності, здібностей організації міжособистісної взаємодії. Запропоновано алгоритм занять, що мають теоретичний та практичний блоки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Людмила Сидорівна Бровчак, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Начальник  відділу  виховної  роботи

Посилання

1. Крылова Н.Б. Самостояние. Какой будет молодежная политика в России? [Текст] / Н.Б. Крылова // Народное образование. – 2001. – № 5. – с. 42-46.

2. Крылова Н.Б. Формирование культуры будущего специалиста [Текст] / Н.Б. Крылова. – М.: Высшая школа, 1990. – 142 с.

3. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей [Текст] / П.Е. Решетников. – М.: ВЛАДОС, 2000. – 304 с.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Бровчак, Л. С. (2015). «Школа молодого лідера» як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 34-40. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3462