Основний принцип педагогіки А.С. Макаренка

  • Ольга Вячесдавівна Боченко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: адекватна самооцінка, самоорганізація, самовиховання, самоповага, почуття власної гідності, самовдосконалення, принцип «опори на позитивне»

Анотація

Ця стаття присвячена 125-річчю з дня народження великого педагога А.С.Макаренка, його педагогічній діяльності, умовам формування особистості та розвитку його педагогічних ідей в роботі інших педагогів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ольга Вячесдавівна Боченко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Старший  викладач  кафедри  педагогіки фа  культету  психології

Посилання

1. Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – Киев, 1957. – 635 с.

2. Макаренко А.С. СС в 7 Т. – Т.5. – Москва, 1951. – 510 с.

3. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – Минск, 1990. – 560 с.

4. Козлов И.Ф. Педагогический опит А.С. Макаренко. – Москва, 1987. – 159 с.

5. Ярмаченко Н.Д. Педагогическая деятельность и творческое наследие А.С. Макаренко. – Киев, 1989. – 191 с.

6. Сухомлинський В.А. О воспитании. – Москва, 1985.– 270 с.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Боченко, О. В. (2015). Основний принцип педагогіки А.С. Макаренка. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 28-33. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3460