Формування просоціальної спрямованості особистості дошкільника
Ключові слова:
просоціальна спрямованість, характер, соціальні мотиви
Анотація
Стаття розкриває актуальність проблеми психолого-педагогічної підготовки студентів до формування просоціальної спрямованості особистості дошкільника. Визначає зміст основних поглядів вітчизняних педагогів і психологів на роль дитинства в розвитку соціально зорієнтованої спрямованості особистості. Показує значення оволодіння студентами знаннями про інноваційні підходи до формування просоціальної спрямованості характеру дитини в дошкільному віці.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Бех І.Д. Цінності як ядро особистості / І.Д. Бех Цінності як ядро особистості / Цінності освіти і виховання: науково-методичний збірник, – К., за заг . ред. О.В. Сухомлинської, 1997.
2. Власова О.І. Педагогічна психологія: навч. посібник – К.: Либідь, 2005. – 400 с.
3. Діти і соціум: особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: монографія. / А.М. Богуш, Л.О. Варяниця, Н.В. Гавриш, Ф.М. Курінна, І.П. Печенко; наук. ред. А.М. Богуш; за ред. Н.В. Гавриш. – Луганськ: Альма-матер, 2006. – 368 с.
4. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посібник / І.М. Дичківська Інноваційні педагогічні технології. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.
2. Власова О.І. Педагогічна психологія: навч. посібник – К.: Либідь, 2005. – 400 с.
3. Діти і соціум: особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: монографія. / А.М. Богуш, Л.О. Варяниця, Н.В. Гавриш, Ф.М. Курінна, І.П. Печенко; наук. ред. А.М. Богуш; за ред. Н.В. Гавриш. – Луганськ: Альма-матер, 2006. – 368 с.
4. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посібник / І.М. Дичківська Інноваційні педагогічні технології. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Юрченко, Ю. В., & Андрусенко, М. П. (2015). Формування просоціальної спрямованості особистості дошкільника. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 235-242. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3293
Розділ
Статті