Формування емоційно-вольової культури студентів
Ключові слова:
емоційно-вольова культура, успішна педагогіка, гармонія поведінки, естетична культура, професійні вправи
Анотація
В статті розглядається питання ролі і значення емоційно-вольової та естетичної культури студентів у системі підготовки їх до професійної діяльності. Мова йде про єдність різних складників морально-духовних і естетичних якостей у підготовці спеціалістів до успішного життя і діяльності.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Андрющенко В.П. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів до музично-естетичної діяльності: Автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.04/ Південноукраїнський держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. – Одеса, 2000. – 20 с.
2. Белинский В.Г. Избранные педагогические сочинения. / Под ред. А.Ф. Смирнова. – М.: Педагогика, 1982. – 288 с.
3. Бердяев Н.А. Самопознание. (Опыт философской автобиографии). – Москва: «Книга«, 1991. – 447 с.
4. Бушелева Б.В. О культуре поведения. – М.: Знание, 1974. – 178 с.
5. Виховна робота в Харківському державному педагогічному університеті ім. Г.С. Сковороди (збірник матеріалів до ІV–ї міжнародноївиставки навчальних закладів “Сучасна освіта в Україні – 2001”) / За ред. член-кор. АПН України, доктора пед. наук, проф. Г.В. Троцко. – Харків: ХДПУ, 2001. – 106 с.
6. Гудзь В.А. Роль художньої освіти в естетичному вихованні дітей. В кн.: Актуалізація ідей антропоцентризму в умовах реформування загальноосвітньої і вищої школи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Секції І, ІІ. – Полтава. – 2001. – с. 138-142.
7. Державна національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття). – К.: Райдуга, 1994. – 61 с.
8. Державна програма “Вчитель” // Освіта України. – 2002. – № 27. – с. 1-7.
9. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ: 2000, – 308 с.
10. Капська А.Й. Педагогіка живого слова. – К., 1997. – 140 с.
11. Ключевский В.О. Русская история. Полный курс лекций. М.: ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2004. – 831 с.
12. Масол Л.М. К проблеме формирования творческой личности // Талановита особистість: сім’я, школа, держава: тези доп./ Редкол. Киричук О.В., Левчук. Л.Т., Науменко С.І. та ін. – Київ: УЦТ ДЮ, 1994. – Т.2. – с. 13-16.
13. Мечников И.И. Этюды оптимизма. – М.: 1988. – 327 с.
14. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.
15. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента. Монографія, присвячується 160-річчю кафедри педагогіки. – Харків: ХНУ, 2011. – 180 с.
16. Сухомлинский В.А. Павлышская средняя школа. – Избр. произв. в 5-ти томах. – Киев: Рад. школа, 1980. – с. 410.
17. Танько Т.П. Музично-естетичне виховання дитини у педагогічній думці зарубіжжя. – В кн. Теорія і та методика навчання та виховання. Вип. 15, Харків, 2005, с. 116-122.
18. Чорногор Л.Ф. Природознавство. Інтегруючий курс: Навчальний посібник. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2008. – 524 с.
2. Белинский В.Г. Избранные педагогические сочинения. / Под ред. А.Ф. Смирнова. – М.: Педагогика, 1982. – 288 с.
3. Бердяев Н.А. Самопознание. (Опыт философской автобиографии). – Москва: «Книга«, 1991. – 447 с.
4. Бушелева Б.В. О культуре поведения. – М.: Знание, 1974. – 178 с.
5. Виховна робота в Харківському державному педагогічному університеті ім. Г.С. Сковороди (збірник матеріалів до ІV–ї міжнародноївиставки навчальних закладів “Сучасна освіта в Україні – 2001”) / За ред. член-кор. АПН України, доктора пед. наук, проф. Г.В. Троцко. – Харків: ХДПУ, 2001. – 106 с.
6. Гудзь В.А. Роль художньої освіти в естетичному вихованні дітей. В кн.: Актуалізація ідей антропоцентризму в умовах реформування загальноосвітньої і вищої школи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Секції І, ІІ. – Полтава. – 2001. – с. 138-142.
7. Державна національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття). – К.: Райдуга, 1994. – 61 с.
8. Державна програма “Вчитель” // Освіта України. – 2002. – № 27. – с. 1-7.
9. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ: 2000, – 308 с.
10. Капська А.Й. Педагогіка живого слова. – К., 1997. – 140 с.
11. Ключевский В.О. Русская история. Полный курс лекций. М.: ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2004. – 831 с.
12. Масол Л.М. К проблеме формирования творческой личности // Талановита особистість: сім’я, школа, держава: тези доп./ Редкол. Киричук О.В., Левчук. Л.Т., Науменко С.І. та ін. – Київ: УЦТ ДЮ, 1994. – Т.2. – с. 13-16.
13. Мечников И.И. Этюды оптимизма. – М.: 1988. – 327 с.
14. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.
15. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента. Монографія, присвячується 160-річчю кафедри педагогіки. – Харків: ХНУ, 2011. – 180 с.
16. Сухомлинский В.А. Павлышская средняя школа. – Избр. произв. в 5-ти томах. – Киев: Рад. школа, 1980. – с. 410.
17. Танько Т.П. Музично-естетичне виховання дитини у педагогічній думці зарубіжжя. – В кн. Теорія і та методика навчання та виховання. Вип. 15, Харків, 2005, с. 116-122.
18. Чорногор Л.Ф. Природознавство. Інтегруючий курс: Навчальний посібник. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2008. – 524 с.
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Нечепоренко, М. В. (2015). Формування емоційно-вольової культури студентів. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 140-152. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3255
Розділ
Статті