Про естетичне виховання у класичному університеті

  • Максим Васильович Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

Abstract

У статті розглядається специфіка естетичного виховання у класичному університеті. Звертається увага на основні завдання естетичного виховання та можливості  їх розв’язання. Визначаючи фактори естетичного впливу на формування особистості студента розкриваються умови естетичного виховання засобами змісту навчальних предметів та окремих авторів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Максим Васильович Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Кандидат педагогічних наук, доцент

References

1. Белинский В.Г. Избранные педагогические сочинения. / Под ред. А.Ф. Смирнова. – М.: Педагогика, 1982, – 288 с.

2. Бердяев Н.А. Самознание. – М.: Книга, 1991. – 447 с.

3. Гуревич П.С. Культурология. Уч. пос.. – М.: «Знание». 1996, – 288 с.

4. Державна пограма «Вчитель» // Освіта України. – 2002, № 27, с.1-7.

5. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ, 2000, – 308 с.

6. Крылова Н.Б. Эстетический потенциал культуры. – М.: Прометей, 1990. – 146 с.

7. Нечепоренко Л.С. Педагогика.Уч. пос. Харьков: ХНУ, 2006, – 248 с.

8. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. – 180 с.

9. Нечепоренко М.В. Естетична культура педагога. Спецкурс (для студентів класичних університетів). – Харків: ХНУ, 2002. – 20 с.

10. Сухомлинський В.А. Павлышская средняя школа. – М.

11. Ушинський К.Д. Изб. пед. произв. В 2-х т. Т.1, М.: 1974, – 627 с.

12. Шевченко Т.П. Эстетическое воспитание в школе. – Уч. мет. пос. К.: «Рад. школа», 1985. 144 с.

13. Щербо А.Б., Джола Д.Н. Красота воспитывает человека. 2-изд. – К.: «Рад.школа», 1980, – 104 с.
Published
2015-07-01
Cited
How to Cite
Нечепоренко, М. В. (2015). Про естетичне виховання у класичному університеті. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (33), 159-168. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3086