Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст.

  • Олена Юріївна Кузнецова Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Ключові слова: педагогічна підготовка, навчальний план, педагогічна практика, предметний ментор, професійний ментор, тьютор, Велика Британія

Анотація

У  статті  розглянуто  зміни  в  організації  педагогічної  підготовки  у Великій Британії  другої  половини ХХ  ст. Встановлено  переважання послідовної моделі  здобуття педагогічної  освіти. Розкрито структуру  навчального  плану  однорічної  педагогічної  підготовки. Встановлено посилення  ролі практичної педагогічної підготовки  у школі. Схарактеризовано  коло  осіб (предметні ментори, професійні ментори, тьютори) на яких покладається відповідальність за забезпечення належної підготовки майбутніх учителів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олена Юріївна Кузнецова, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов №3

Посилання

1. Алферов Ю.С. Система педагогического образования в Англии: Автореф.дисс. канд. пед. наук. – Москва, 1965. – 21 С.

2. Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності. – Київ: “Вища школа”, 1997. – 180 С.

3. Modern Languages: Secondary PGCE. – Course Booklet 1997/1998. – University College of St.Martin.

4. PGCE Modern Foreign Languages (Secondary) 2000/2001. – Edge Hill School of Education. – 49 P.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Кузнецова, О. Ю. (2015). Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 150-160. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912