Досвід реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів пту ціннісного ставлення до праці
Ключові слова:
педагогічні умови, підготовка майбутніх інженерів-педагогів, учні ПТУ, ціннісне ставлення до праці
Анотація
У статті висвітлено процедуру, особливості та наслідки упровадження педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів ПТУ ціннісного ставлення до праці у педагогічному процесі ВНЗ; розкрито завдання та зміст проведеної автором експериментальної роботи на кожному з етапів реалізації умов.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Коваленко, С. В. (2015). Досвід реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів пту ціннісного ставлення до праці. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 115-122. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2897
Розділ
Статті