Досвід реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів пту ціннісного ставлення до праці

  • Сергій Вікторович Коваленко
Ключові слова: педагогічні умови, підготовка майбутніх інженерів-педагогів, учні ПТУ, ціннісне ставлення до праці

Анотація

У  статті  висвітлено  процедуру,  особливості  та  наслідки  упровадження  педагогічних  умов  професійної  підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів ПТУ ціннісного ставлення до праці у педагогічному процесі ВНЗ; розкрито  завдання  та зміст проведеної автором експериментальної роботи на кожному з етапів реалізації умов.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Сергій Вікторович Коваленко
Аспірант кафедри соціальної педагогіки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Коваленко, С. В. (2015). Досвід реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів пту ціннісного ставлення до праці. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 115-122. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2897