Організаційно-методичні засади діяльності молодіжного медіа-центру лисичанського педагогічного коледжу
Ключові слова:
медіа-освіта, інновації, технології, здоров’я, самоврядування, інформаційна культура
Анотація
У статті розкрито значення застосування засобів медіаосвіти в сучасному навчальному закладі. Визначена структура діяльності молодіжного медіа-центру щодо активного залучення студентської молоді до нових інноваційних дозвіллєвих сфер діяльності.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Ільганаєва В. Інформація та знання в соціально-комунікаційних процесах / В. Ільганаєва // Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації. – 2009. – № 2. – С. 149 – 153.
2. Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід : навч.метод. посібник / за ред. Л.А. Найдьонової, О.Т. Баришпольця. – К. : Міленіум, 2010. – С. 34 – 48.
3. Онкович Г. В. Засоби масової комунікації у термінологічному просторі медіа-освіти / Г.В. Онкович // Дивослово. – 2007. – № 5. – С. 29 – 31.
2. Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід : навч.метод. посібник / за ред. Л.А. Найдьонової, О.Т. Баришпольця. – К. : Міленіум, 2010. – С. 34 – 48.
3. Онкович Г. В. Засоби масової комунікації у термінологічному просторі медіа-освіти / Г.В. Онкович // Дивослово. – 2007. – № 5. – С. 29 – 31.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Гончаренко, Н. О., & Крошка, С. А. (2015). Організаційно-методичні засади діяльності молодіжного медіа-центру лисичанського педагогічного коледжу. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 58-62. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2890
Розділ
Статті