Аналіз впливу шкільного підручника з історії на формування гендерної ідентичності учнів старшої школи

  • Галина Василівна Буткалюк
Ключові слова: Підручник, історія, гендер, гендерна рівність, гендерна соціалізація.

Анотація

У статті розглянуто особливості процесу формування гендерної ідентичності учнів старшої школи шляхом використання підручників з історії.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Галина Василівна Буткалюк

Аспірантка кафедри «Методика навчання  суспільних дисциплін  та  гендерної освіти»  інституту  історичної освіти Київського національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова

Посилання

1. Бураков Ю.В., Кипаренко Г.М., Мовчан С.П. Всесвітня історія: нові часи: Підруч. для 11-го кл. – Вид. 4-те, виправл та доповн. – К. : Генеза, 2005. – 416 с.

2. Генсіцька-Антонюк Н.О. Аналіз впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості школяра у контексті ідей В.О. Сухомлинського / Н.О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. – 2011. – № 10. – с. 119 – 123.

3. Говорун Т. Гендерна дискримінація в сфері освіти [Електронний ресурс] / Т. Говорун, О. Кікінежді // Режим доступу: http://helsinki.org.ua/index. php?id=1200305760.
Опубліковано
2015-06-26
Цитовано
Як цитувати
Буткалюк, Г. В. (2015). Аналіз впливу шкільного підручника з історії на формування гендерної ідентичності учнів старшої школи. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 29-36. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2886