Аналіз впливу шкільного підручника з історії на формування гендерної ідентичності учнів старшої школи

  • Галина Василівна Буткалюк

Abstract

У статті розглянуто особливості процесу формування гендерної ідентичності учнів старшої школи шляхом використання підручників з історії.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Галина Василівна Буткалюк

Аспірантка кафедри «Методика навчання  суспільних дисциплін  та  гендерної освіти»  інституту  історичної освіти Київського національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова

References

1. Бураков Ю.В., Кипаренко Г.М., Мовчан С.П. Всесвітня історія: нові часи: Підруч. для 11-го кл. – Вид. 4-те, виправл та доповн. – К. : Генеза, 2005. – 416 с.

2. Генсіцька-Антонюк Н.О. Аналіз впливу змісту шкільних підручників на гендерну соціалізацію особистості школяра у контексті ідей В.О. Сухомлинського / Н.О. Генсіцька-Антонюк // Педагогічний дискурс. – 2011. – № 10. – с. 119 – 123.

3. Говорун Т. Гендерна дискримінація в сфері освіти [Електронний ресурс] / Т. Говорун, О. Кікінежді // Режим доступу: http://helsinki.org.ua/index. php?id=1200305760.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Буткалюк, Г. В. (2015). Аналіз впливу шкільного підручника з історії на формування гендерної ідентичності учнів старшої школи. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 29-36. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2886