Центрування нової освіти на людині прийдешнього як опірність екзистенційним викликам українству

  • Неллі Володимирівна Бондаренко Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України http://orcid.org/0000-0002-4033-7287
Ключові слова: світові освітні тренди, інноваційні педагогічні технології, людина прийдешнього, опірність викликам, 17 Глобальних цілей ООН

Анотація

Подолання тотальної освітньої кризи, яка не оминула жодну з країн, вбачається у глобалізації сучасних освітніх систем, відкритості до інновацій і впровадження досвіду успішних держав. Попри те що українські виклики узалежнено від екзистенційного й обтяжено війною, вітчизняна освіти має запас міцності, ґрунтований на формуванні ключових компетентностей. які корелюються з більшістю визначених ООН Глобальних цілей людства на період до 2030 року. Це уреальнює їх досягнення прийдешніми поколіннями українців.

 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2024-08-21
Цитовано
Як цитувати
Бондаренко , Н. В. (2024). Центрування нової освіти на людині прийдешнього як опірність екзистенційним викликам українству. Наукові записки кафедри педагогіки, (54), 15-30. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2024-54-02