Ціннісні орієнтації як складова професійної комунікативно-поведінкової культури економістів

  • Жанна Вадимівна Давидова ХНЕУ ім.С.Кузнеця каф. Іноз. мов та перекладу
Ключові слова: ціннісні орієнтації, економісти, комунікативно-поведінкова компетентність, професійна культура, комунікативна взаємодія

Анотація

У статті розглянуто ціннісний аспект формування професійної комунікативно-поведінкової культури економістів. Проаналізовано роль ціннісних орієнтацій у структурі професійної комунікативно-поведінкової компетентності економістів. Визначено групи ціннісних орієнтацій для забезпечення довгострокового економічного зростання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Жанна Вадимівна Давидова, ХНЕУ ім.С.Кузнеця каф. Іноз. мов та перекладу
К.п.н., доцент

Посилання

1. Автономов В. С. Модель человека в экономической науке / В. С. Автономов. – CПб : Экономическая школа, 1998. – 229 c.

2. Брунер К. Представление о человеке и концепция социума: два подхода к пониманию общества / К. Брунер // THESIS. Т.1. Вып. 3. 1993. – 136 с.

3. Коутс А. У. Экономист как профессия / А. У. Коутс // Панорама экономической мысли конца ХХ столетия. – СПб., 2002. – С. 142–170.

4. Ценности культуры и модели экономического поведения: Научная монография / Под ред. Н. М. Лебедевой, А. Н. Татарко. – М. : «Спутник+», 2011. – С. 158.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Давидова, Ж. В. (2015). Ціннісні орієнтації як складова професійної комунікативно-поведінкової культури економістів. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 124-129. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2069