Ціннісні орієнтації як складова професійної комунікативно-поведінкової культури економістів

  • Жанна Вадимівна Давидова ХНЕУ ім.С.Кузнеця каф. Іноз. мов та перекладу

Abstract

У статті розглянуто ціннісний аспект формування професійної комунікативно-поведінкової культури економістів. Проаналізовано роль ціннісних орієнтацій у структурі професійної комунікативно-поведінкової компетентності економістів. Визначено групи ціннісних орієнтацій для забезпечення довгострокового економічного зростання.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Жанна Вадимівна Давидова, ХНЕУ ім.С.Кузнеця каф. Іноз. мов та перекладу
К.п.н., доцент

References

1. Автономов В. С. Модель человека в экономической науке / В. С. Автономов. – CПб : Экономическая школа, 1998. – 229 c.

2. Брунер К. Представление о человеке и концепция социума: два подхода к пониманию общества / К. Брунер // THESIS. Т.1. Вып. 3. 1993. – 136 с.

3. Коутс А. У. Экономист как профессия / А. У. Коутс // Панорама экономической мысли конца ХХ столетия. – СПб., 2002. – С. 142–170.

4. Ценности культуры и модели экономического поведения: Научная монография / Под ред. Н. М. Лебедевой, А. Н. Татарко. – М. : «Спутник+», 2011. – С. 158.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Давидова, Ж. В. (2015). Ціннісні орієнтації як складова професійної комунікативно-поведінкової культури економістів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (37), 124-129. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2069