Інтеграція методологічних підходів у системі професійної підготовки до розробки і використання педагогічних технологій
Ключові слова:
системний підхід, діяльнісний підхід, технологічний підхід, професійна педагогічна підготовка
Анотація
У статті розглядаються питання визначення методологічної основи для створення системи професійної підготовки майбутніх учителів до розробки та використання педагогічних технологій. Провідною є ідея інтеграції положень системного, діяльнісного й технологічного підходів.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Беспалько В.П. Основы теории педагогических систем. (Проблемы и методы психолого-педагогического обеспечения технических обучающих систем / В. П. Беспалько – Воронеж: Издательство Воронежского университета, 1977 – 304 с.
2. Янушкевич Ф. Технология обучения в системе высшего образования: Пер. с польского О.В. Долженко. / Ф. Янушкевич – М.: Высш. шк., 1986. – 135 с.
2. Янушкевич Ф. Технология обучения в системе высшего образования: Пер. с польского О.В. Долженко. / Ф. Янушкевич – М.: Высш. шк., 1986. – 135 с.
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Бєляєв, С. Б. (2015). Інтеграція методологічних підходів у системі професійної підготовки до розробки і використання педагогічних технологій. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 51-61. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1975
Розділ
Статті