Основні ідеї виховання та навчання в творах Григорія Cковороди

  • Ольга В’ячеславівна Боченко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: натура, самопізнання, «сродня» праця

Анотація

В статті розглядаються основні питання виховання та навчання, які визначав Григорій Сковорода. tFragment-->старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ольга В’ячеславівна Боченко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Посилання

1. Сковорода Г. Сочинения в двух томах. Т.2. – Москва, 1973 – 511 с.

2. Сковорода Г. Сочинения в двух томах. Т.2. – Москва, 1973 – 486 с.

3. Макаренко А.С. Пед.соч. В 7 т. Т.5. – Москва, 1951.

4. Шаталов В.Ф. Точка опоры . – Москва, 1979.

5. Толстой Л.Н. О народном образовании. Избр.пед.соч. – Москва, 1953.

6. Амонашвили Ш.А. Размышления о гуманной педагогике. – Москва, 1995. – 496 с.
Цитовано
Як цитувати
Боченко, О. В. (1). Основні ідеї виховання та навчання в творах Григорія Cковороди. Наукові записки кафедри педагогіки, (36), 65-70. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1848