Основні ідеї виховання та навчання в творах Григорія Cковороди
Ключові слова:
натура, самопізнання, «сродня» праця
Анотація
В статті розглядаються основні питання виховання та навчання, які визначав Григорій Сковорода. tFragment-->старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. КаразінаЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Сковорода Г. Сочинения в двух томах. Т.2. – Москва, 1973 – 511 с.
2. Сковорода Г. Сочинения в двух томах. Т.2. – Москва, 1973 – 486 с.
3. Макаренко А.С. Пед.соч. В 7 т. Т.5. – Москва, 1951.
4. Шаталов В.Ф. Точка опоры . – Москва, 1979.
5. Толстой Л.Н. О народном образовании. Избр.пед.соч. – Москва, 1953.
6. Амонашвили Ш.А. Размышления о гуманной педагогике. – Москва, 1995. – 496 с.
2. Сковорода Г. Сочинения в двух томах. Т.2. – Москва, 1973 – 486 с.
3. Макаренко А.С. Пед.соч. В 7 т. Т.5. – Москва, 1951.
4. Шаталов В.Ф. Точка опоры . – Москва, 1979.
5. Толстой Л.Н. О народном образовании. Избр.пед.соч. – Москва, 1953.
6. Амонашвили Ш.А. Размышления о гуманной педагогике. – Москва, 1995. – 496 с.
Цитовано
Як цитувати
Боченко, О. В. (1). Основні ідеї виховання та навчання в творах Григорія Cковороди. Наукові записки кафедри педагогіки, (36), 65-70. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1848
Розділ
Статті