Особливості оцінювання під час дистанційного навчання

  • О. Наливайко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0002-7094-1047
  • К. Куцина Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0002-4002-2795
Ключові слова: дистанційна освіта, дистанційне навчання, контроль, оцінювання, система, навчальні досягнення

Анотація

В умовах пандемії COVID-19 дистанційна форма навчання стала основним способом здобуття освіти. Це спричинило поштовх до розвитку та залучення інноваційних інформаційних технологій до управління навчальним процесом.  Їй притаманні як переваги так і недоліки. Однією з основних складових навчального процесу є перевірка та оцінювання навчальних досягнень, які повинні проводитися на відстані. Контроль за засвоєнням матеріалу при такому способі набуття знань має свої складнощі. Аналіз літератури іноземних джерел тільки підтверджує, що тема оцінювання дистанційного навчання набуває все більшої актуальності та потребує розвитку та удосконалення.  У статті розглядається проблематика оцінювання знань під час дистанційного навчання та здійснюється пошук оптимальної моделі контролю і шляхів підвищення його ефективності із залученням нових форм та інноваційних технологій. Вочевидь оцінювання під час дистанційної форми навчання потребує систематизації і стандартизації та має перспективи подальшого розвитку у сфері контролю набуття знань. Цей напрямок розвитку дистанційної освіти є пріоритетним сьогодні та потребує пильної уваги сучасної педагогіки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2021-12-30
Цитовано
Як цитувати
Наливайко, О., & Куцина, К. (2021). Особливості оцінювання під час дистанційного навчання. Наукові записки кафедри педагогіки, (49), 35-41. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2021-49-04