Сучасний статус самоосвіти особистості
Ключові слова:
шкільна освіта, самоосвіта, повноцінне виховання
Анотація
У статті розглянуто сучасний статус самоосвіти особистості. Обговорено складові та властивості повноцінного виховання.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием. – М.: Изд. Эксмо, 2005. – 832 с.
2. Эйнштейн Альберт. Почему социализм? Эссе для “Monthly Revier”, №1,май, 1949, США. (публ. еженед. «Время UA», № 43-44 (68-69), октябрь 2011 г.)
3. Посталюк Н. Ю. Творческий стиль деятельности: педагогический аспект / – Изд. Казан-ского университета, 1989. – 208 с.
4. Ушинский К.Д. Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии. / Пед. соч. В 6 томах. – М.: 1990. – Т.5.
5. Рубакин Н. А. Как заниматься самообразованием. – М.: Сов. Россия, 1962. – 127 с. (http: // doctorkarov.ucoz.ru / load / 1-1-0-16)/
6. Гапон В.І. Самоосвіта як засіб самовиховання особистості // Наук. зап. каф. педаг. ХНУ імені В.Н. Каразіна. Вип.ІІ. – Х.: Основа, 1997. – с. 106-109.
2. Эйнштейн Альберт. Почему социализм? Эссе для “Monthly Revier”, №1,май, 1949, США. (публ. еженед. «Время UA», № 43-44 (68-69), октябрь 2011 г.)
3. Посталюк Н. Ю. Творческий стиль деятельности: педагогический аспект / – Изд. Казан-ского университета, 1989. – 208 с.
4. Ушинский К.Д. Человек как предмет воспитания. Опыт педагогической антропологии. / Пед. соч. В 6 томах. – М.: 1990. – Т.5.
5. Рубакин Н. А. Как заниматься самообразованием. – М.: Сов. Россия, 1962. – 127 с. (http: // doctorkarov.ucoz.ru / load / 1-1-0-16)/
6. Гапон В.І. Самоосвіта як засіб самовиховання особистості // Наук. зап. каф. педаг. ХНУ імені В.Н. Каразіна. Вип.ІІ. – Х.: Основа, 1997. – с. 106-109.
Цитовано
Як цитувати
Гапон, Е. В., Гапон, В. І., & Ремзі, І. В. (1). Сучасний статус самоосвіти особистості. Наукові записки кафедри педагогіки, (35), 43-49. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1802
Розділ
Статті