Теоретичні підходи до розробки предметного інформаційно–навчального середовища для навчання інформатики за технологією «перевернутий клас»
Анотація
У статті розглянуто теоретичні підходи до розробки предметного інформаційно-навчального середовища для навчання інформатики за технологією «Перевернутий клас», етапи створення предметного інформаційно–навчального середовища за допомогою ресурсів і засобів відкритого програмного забезпечення. Подано реалізацію і доцільність використання розробленого предметного інформаційно–навчального середовища в навчальному процесі. У дослідженні використовувався досвід застосування створеного середовища для вивчення інформатики в середній школі. Результатом дослідження є рекомендації з використання відкритого програмного забезпечення, переваги авторських матеріалів для проведення уроків інформатики за технологією «Перевернутий клас» за допомогою розробленого предметного інформаційно–навчального середовища.
Завантаження
Посилання
Н. О.Приходькіна [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://qoo.by/2Bk.
Романич Н. В. «Перевернене» навчання – ключова тенденція освітніх технологій сучасності / Н. В. Романич [Електронний ресурс]. – Режим
доступу:http://oin.in.ua/perevernene–navchannya–klyuchova–tendentsiya– osvitnih–tehnolohij–suchasnosti.
Іщенко А. «Перевернутий клас» – інноваційна модель навчання. Досвід практичної реалізації на уроках німецької мови. [Електронний
ресурс]. – Режим доступу: http://www.ug.ru/method_article/876.
Грибан О. Н. Информационные технологии в процессе обучения. [Электронный ресурс]. – / Режим доступа: http://www.griban.ru/blog/14–
informacionnye–tehnologii–v–processe–obuchenija.html.
Литвинова С. Г. Методика використання технологій віртуального класу вчителем в організації індивідуального навчання учнів: автореферат
дис. … канд. пед. наук : 13.00.10 / С. Г. Литвинова, Київ, 2011, 23 с.
Литвинова С. Г. Теоретико–методичні основи проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального
закладу : дис. док. пед. наук : 13.00.10 / С. Г. Литвинова. – Київ : Національна акад. пед. наук України, Інститут інформ. техн. і засобів навчання, 2016. – 602 с.
Предметне інформаційно–навчальне середовище для навчання інформатики за технологією «Перевернутий клас» [Електронний ресурс]. –
Режим доступу: http://computer–science.esy.es