Самостійна робота – запорука ефективності дистанційного навчання

  • І. А. Томаз
Ключові слова: вища професійна освіта, інформаційно-комунікативні технології, дистанційне навчання, самостійна робота, навчальне середовище, контент

Анотація

Відповідно до назви, стаття розкриває питання самостійної роботи студентів у межах дистанційного навчання. Підкреслюється важливість уміння самостійно працювати, що передбачає самоосвіту студентів, індивідуальний підхід з боку викладачів. Відзначається, що результативність самостійної роботи вимагає грамотного науково-методичного супроводу, під  яким слід розуміти впорядкований педагогом  процес оволодіння студентами  знаннями й уміннями. Наголошується на діалоговій формі спілкування суб’єктів освітнього процесу та на ролі зворотнього зв’язку для обліку знань студентів. Визначаються напрями подальших наукових досліджень щодо зазначеної проблеми. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Починалина Л. Н. Педагогическое обеспечение самостоятельной работы студентов ВУЗа в условиях дистанционного обучения : авторефер. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Моск. гос. индустриальный ун-т. Москва, 2007. 30 с.

Околелов О. П. Дистанционное обучение: сущность, дидактические особенности, технологи. Дистанционное образование. 1999. № 3. С. 33–37.

Бермус А. Г., Петровский А. В. Проблемы и перспективы реализации компетентностного подхода в образовании : учеб. пособие. Спб. : Дрофа, 2011.

Тутышкин Н. К. Основы самоуправления учебной деятельностью. Казань, 1984. С. 52–61.

Зимняя И. А. Педагогическая психология. 3-е издание, пересмотренное. Москва : Московский психолого-социальный институт ; Воронеж : НПО «МОДЭК», 2010. 448 с.

Дмитриева В. Ф., Прокофьев В. Л., Самойленко И. П. Дистанционное обучение сущность и проблемы внедрения. Специалист. 1996. №11–12. С. 37–40.

Педагогика и психология высшей школы: учеб. пособие / отв. ред. М. В. Буланова-Топоркова. Ростов н/Д : Феникс, 2002. 544 с.

Кухаренко В. М., Рибалко О. В., Сиротенко Н. Г. Дистанційне навчання: Умови застосування. Дистанційний курс : навч. пос. 2-е вид., доп. ; за ред. В. М. Кухаренка. Харків : НТУ «ХПІ», «Торсінг», 2001. 320 c.

Gagne, R., Briggs, L. & Wager, W. (1992). Principles of Instructional Design (4th Ed.). Fort Worth, TX: HBJ College Publishers.

Опубліковано
2019-05-15
Цитовано
Як цитувати
Томаз, І. А. (2019). Самостійна робота – запорука ефективності дистанційного навчання. Наукові записки кафедри педагогіки, (44), 267-277. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/12725