Визначення сутності та змісту науково-дослідної роботи студентів внз англомовних країн

  • О. А. Сергеєва
Ключові слова: науково-дослідна робота, студенти

Анотація

У статті представлено погляди науковців англомовних країн на визначення сутності науково-дослідної роботи студентів. З’ясовано, що її розглядають як 1) педагогічний прийом, що дозволяє підтримати та скерувати діяльність студентів у рамках або за межами обов’язкової навчальної програми; 2) активну педагогіку, яка підтримує процес студентських досліджень; 3) взаємодію наставника (ментора) та студента тощо. Установлено основну мету науково-дослідної роботи студентів. Визначено основні види її класифікації (за місцем проведення та рівнем самостійності студентів).

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Anderson, J. Developing an Inclusive Definition, Typological Analysis and Online Resource for Live Projects’/ J. Anderson, C. Priest // Architecture Live Projects. Pedagogy into Practice / – Chelsea College of Arts: Routledge. – 2014. – С. 9 – 17.

Beckham, M. Making explicit the implicit: defining undergraduate research. / M. Beckham, N. Hensel // Council for Undergraduate Research Quarterly. – 2009. – Issue 29 (4) – P. 40 – 44.

Boyer Commission (1998). Reinventing Undergraduate Education: A Blueprint for America’s Research Universities. – Stony Brook, New York: Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching.

Griffiths R. Knowledge production and the research-teaching nexus: the case of the built environment disciplines / R. Griffiths // Studies in Higher Education. – 2004. – Issue 29(6). – P. 709 – 726.

Jenkins A. Developing the student as a researcher through the curriculum / A. Jenkins, M. Healey // Improving Student Learning through the Curriculum – Oxford: Oxford Centre for Staff and Learning Development. – 2007. – С. 6–19

Kinkead J. Undergraduate Research Offices & Programs: Models and Practic-es / J. Kinkead, L. Blockus. – Columbia: University of Missouri. – P. 4 –25

Levy P. How do first-year university students experience inquiry and research, and what are the implications for the practice of inquiry-based learning? [Еле-ктронний ресурс] / P. Levy, R. Petrulis. – 2011. – Режим доступу до ресур-су: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03075079.2010.499166.

Walkington H. Students as Researchers: Supporting Undergraduate Research in the Disciplines in Higher Education / H. Walkington. – Heslington, Yourk: The Higher Education Academy. – 2015 – 34 p.

Weiner Sh. A. What do Students Learn from Participation in an Undergradu-ate Research Journal? Results of an Assessment / Sh. A. Weiner, Ch. Watkin-son // Journal of Librarianship and Scholarly Communication. – Vol. 2 – Issue 2. – P. 3–31.

Weiner Sh. What do Students Learn from Participation in an Undergradu-ate Research/ Sh. Weiner // Journal of Librarianship and Scholarly Communi-cation. – V. 2. – Issue 2. – P. 1125 – 1134

Yorke M. Students as Researchers: Supporting Undergraduate Research in the Disciplines in Higher Education [Електронний ресурс] / Yorke // Open University. – 2005. – Режим доступу до ресурсу: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.535.1851&rep=rep1&type=pdf.

Опубліковано
2018-12-07
Цитовано
Як цитувати
Сергеєва, О. А. (2018). Визначення сутності та змісту науково-дослідної роботи студентів внз англомовних країн. Наукові записки кафедри педагогіки, (43), 356-364. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/11974