Види та зміст завдань для самостійної роботистудентів немовних факультетів з англійської мови

  • А. В. Котова
  • Н. М. Савченко
Ключові слова: самостійна робота, завдання, студенти

Анотація

У статті висвітлено основні функції завдань для самостійної роботи студентів немовних факультетів з англійської мови (навчально-пізнавальна, активізуюча, діагностична, виховна, світоглядна). Виділено основні вимоги до завдань, які пропонуються для самостійної роботи студентів (ретельний аналіз змісту завдання, поступове ускладнення завдань, відповідність реаліям життя тощо). Визначено основні види домашніх завдань з англійської мови (виконання вправ на закріплення активної граматики та лексики, підготовка усних доповідей тощо).

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Євдокімов О. В. Ефективність нових технологій організації навчання студентів. Педагогіка і психологія. 1997. № 2. С. 161–170.

Журавська Л. М. Педагогічні умови управління самостійною роботою студентів вищих закладів освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 Теорія і методика професійної освіти. К., 1999. 21 с.

Калашник Н. Г. Самостійна робота – потужний засіб сучасної освіти і виховання: навч.-метод. посібник з питань формування естетичних смаків студентської молоді в навчально-виховному процесі. Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2005. 326 с.

Конышева А. В. Организация самостоятельной работы учащихся по иностранному языку. Санкт-Петербург. : КАРО, МН.:»Четыре четверти», 2005. 208 с.

Ужик В. А. Педагогические основы организации самостоятельной работы студентов (на матери але изучения иностранных языков студентами первых курсов неязыковыхвузов) : дис. … канд. пед. наук 13.00.01. Харьков, 1980. 192 с.
Опубліковано
2018-05-10
Цитовано
Як цитувати
Котова, А. В., & Савченко, Н. М. (2018). Види та зміст завдань для самостійної роботистудентів немовних факультетів з англійської мови. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10674