Роль педагога в адаптації студентів музичного мистецтва до навчання у закладах вищої освіти

  • Т. Л. Дорош
Ключові слова: педагог, студент, музичне мистецтво, адаптація

Анотація

У статті особлива роль відводиться педагогу, який допомагає студентові музичного профілю швидко адаптуватися до сучасних умов у ЗВО. Акцентовано увагу на основних етапах адаптаційного процесу, кожен із яких має свої особливості й передбачає підготовчий етап, готовність до колективної співпраці та організованої самостійної діяльності, аналітичний аспект. Автором наведені конкретні приклади адаптації студентів музичного мистецтва в Комунальному закладі «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Артюхова В. О. Особливості адаптаційного процесу студентів-першокурсників музичного мистецтва до умов вищої школи. Педагогіка і психологія: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17–18 березня 2017 р.). ГО «Інститут інноваційної освіти», Науково-учбовий центр прикладної інформатики НАН України. Одеса : ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017 р. С. 69–73.

Ляхова І., Учитель О. Використання системного аналізу процесу адаптації студентів-першокурсників. Рідна школа. 2001. № 1. С. 61–63.

Научитель Е. Д. Адаптация студента в вузе. Практична психологія та соціальна робота. 2001. № 7. С. 21–23.

Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепьянной игры. Москва, 1961. 317 с.

Плотникова О. Важливість вивчення індивідуальних особливостей першокурсників у період дидактичної адаптації. Рідна школа. 2001. № 10. С. 62–64.

Польская И. И. Камерный ансамбль : история, теория, эстетика: Монография. Харьков : ХГАК, 2001. 396 с.

Сухомлинський В. О. Вибрані твори в 5-ти т. Київ, «Рад. школа», 1976. Т. 1. 654 с.
Опубліковано
2018-05-10
Цитовано
Як цитувати
Дорош, Т. Л. (2018). Роль педагога в адаптації студентів музичного мистецтва до навчання у закладах вищої освіти. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10670