Трансформація художнього образу подоляночки у творах українських композиторів: аналітичний аспект

  • Т. Л. Дорош
  • О. Ф. Сінна
Ключові слова: художній образ, Л. Ревуцький, Є. Льонк, І. Беркович, Н. Шульман

Анотація

У статті досліджено особливості художнього образу подоляночки у творах українських композиторів. Розглядається трансформація цього образу за допомогою засобів музичної виразності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Асафьев Б.В. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании / Б.В. Асафьев – Л. : Музыка, 1973. – 144 с.

2. Каган М.С. Мир общения: Проблемы межсубъектных отношений / М.С. Каган – М. : Политиздат, 1988. – 319 с.

3. Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепьянной игры / Г.Г. Нейгауз – М. : Музыкальное издательство, 1961. – 317 с.

4. Пісні весняного циклу / Музична школа // Навчально-методичне видання.– Київ, 2012. – № 42. – С. 37.

5. Соколов М. Пианисты рассказывают. Вып. 3 / М. Соколов. – М.: Сов. композитор, 1988. – 176 с.

6. Скуратівський В. Веснянки і гаївки / В. Скуратівський. Дванадцять місяців: настільна книга-календар для молодшого шкільного віку. – Київ «Веселка», 1993. – С. 58.
Опубліковано
2015-07-22
Як цитувати
Дорош, Т., & Сінна, О. (2015). Трансформація художнього образу подоляночки у творах українських композиторів: аналітичний аспект. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 76-80. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3477