Моделювання процесу тяги магнітолевітуючого поїзда

  • Владислав Александрович Поляков
  • Николай Михайлович Хачапуридзе
Ключові слова: магнітолевітуючий поїзд, лінійний синхронний двигун, реалізація тяги, гібридна холістична парадигма дослідження, математична модель

Анотація

Моделюється динаміка процесу тяги магнітолевітуючого поїзда. Проаналізовано властивості наявних версій моделі цього процесу. Синтезовано гібридну холістичну парадигму, що асимілює переваги традиційних підходів і не має їхніх дефектів. Побудовано версію моделі, вільну від недоліків її попередніх версій. Наведено приклад використання створених парадигми і моделі. Їхня працездатність підтверджена результатами аналізу цього приклада.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Высокоскоростной магнитный транспорт с электродинамической левитацией / Дзензерский В. А., Омельяненко В. И., Васильев С. В., Матин В. И. , Сергеев С. А. – К.: Наук. думка, 2001. – 479 с.

Вольдек А.И. Электрические машины. – Л.: Энергия, 1984 – 832 с.

Поляков В. А., Хачапуридзе Н. М. Динамика тяговой электромагнитной подсистемы магнитолевитирующего поезда // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія “Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління” – 2012. Вып. 19. № 1015. – С. 268 - 273.

Поляков В. А., Хачапуридзе Н. М. Динамика тяговой подсистемы магнитолевитирующего поезда (полевая парадигма исследования) // Науковий вісник Херсонської морської академії – 2013. – № 1 (8). С. 258 - 266.

Сипайлов Г. А., Кононенко Е. В., Хорьков К. А. Электрические машины (специальный курс) – М.: Высш. шк., 1987. – 287 с.

Копылов И. П. Математическое моделирование электрических машин. – М.: Высш. шк., 2001. – 327 с.

Бессонов Л.А. Теоретические основы электротехники: Электрические цепи. – М.: Высш. шк., 1996. – 578 с.

Львович А. Ю. Электромеханические системы. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1989. – 296 с.

Крон Г. Применение тензорного анализа в электротехнике. – М., Л.: Госэнергоиздат, 1955. – 275 с.

Рашевский П. К. Риманова геометрия и тензорный анализ. – М.: Наука, 1967. – 644 с.

Бирюков В. А. Магнитное поле прямоугольной катушки с током // Журнал технической физики. – 1961. – Т. XXXI, № 4. – С. 428 - 435.

Azukizava T. Optimum linear synchronous motor design for high speed ground transportation // IEEE Trans. On Power Apparatus and Systems. – 1983. – V. Pas-102, № 10. – P. 3306 - 3314.

Fujiwara S. Superconducting maglev and its electromagnetic characteristics // SAE Technical Paper Series. – 1995. – SAE 95-1922. – P. 1 - 6.

Lakhavani S. T., Davson G. E. Study of a liner synchronous motor for high speed transport applications // 34th Vehicular Technol. Conf. – Pittsburg, 1984. – P. 220 - 225.

Matsuoka K. Multi-phase current-fed inverter-driven linear motor and its application to the guided ground transportation system // The Proc. IPEC. – Tokyo, 1990. – V. 1. – P. 604 – 611.

Wang, Xudong, Yuan, Shiying, Wang, Zhaoan Three Dimensional Electromagnetic Field Equations and General Problems with Definitive Solution in Linear Motor Anisotropic Media // Transacti. of China Electrotechn. Soc., Vol 21, No.6, 2006, pp. 59-64
Опубліковано
2016-10-31
Як цитувати
Поляков, В. А., & Хачапуридзе, Н. М. (2016). Моделювання процесу тяги магнітолевітуючого поїзда. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, серія «Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління», 31(1), 94-102. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/mia/article/view/6814
Розділ
Статті