Вивчення історії освіти Харківщини: черговий крок (Рецензія на книгу: Высшая школа Харьковщины: 80-е годы ХХ века – начало ХХІ века (воспоминания, интервью, документы). Харьков, 2020. 542 с.)
Ключові слова:
-
Анотація
-
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Astakhova, E. V. “Vysshaia shkola v izmenchivom mire.” Vremia, 1 sentiabria 2020, s. 3. (In Russian)
Vysshaia shkola Khar'kovshchiny: 80-e gody ХХ veka – nachalo ХХІ veka (vospominaniia, interv'iu, dokumenty). Khar'kov, 2020. (In Russian)
Опубліковано
2020-12-20
Як цитувати
Астахова, В. І. (2020). Вивчення історії освіти Харківщини: черговий крок (Рецензія на книгу: Высшая школа Харьковщины: 80-е годы ХХ века – начало ХХІ века (воспоминания, интервью, документы). Харьков, 2020. 542 с.). Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Історія», (58), 124-126. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/history/article/view/17356
Номер
Розділ
Огляди та рецензії
Авторське право (c) 2020 Астахова Валентина Іларіонівна
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).