МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВПЕРЕКЛАДАЧІВ
Анотація
У статті розглянуто мультимедійні засоби як один із факторів, що впливає на формування професійної спрямованості майбутніх філологів-перекладачів. Аналіз
сучасної наукової літератури з означеної проблеми дозволяє стверджувати про існування різних точок зору щодо трактування феномену професійної спрямованості:
як частини спрямованості особистості, її специфічної форми; як визначального динамічного компоненту загальної спрямованості. Професійна спрямованість
особистості розуміється як специфічна частина загальної спрямованості, як професійне самовизначення особистості, як система внутрішніх мотивів. Професійну спрямованість філологів-перекладачів можна досліджувати через призму різних факторів, оскільки практика формування професійної спрямованості передбачає визначення найбільш ефективних засобів, що дозволяють реалізувати задані цілі, виникає необхідність звернення до сучасного інструментарію, що оптимізує освітній процес. Функціональний спектр мультимедійних засобів дозволяє зробити висновок про перспективність інструментарію для формування професійної спрямованості філологів-перекладачів. Саме тому сучасна система освіти потребує перебудови з орієнтиром на нові потреби ринку праці. Одним із способів пришвидшення цієї тенденції є формування професійної спрямованості студентів з урахуванням специфіки їхньої професійної діяльності. Специфіка діяльності філологів-перекладачів визначається її предметом – перекладом, що є видом мовного посередництва, що зумовлює домінування комунікативно-посередницької функції. Професійний філолог-перекладач – посередник комунікації, який передає вихідну інформацію шляхом створення іншою мовою рівноцінного комунікативного тексту. Адекватність функцій мультимедійних засобів функціям діяльності філолога-перекладача обумовлює вибір інструментарію для формування професійної спрямованості. Результатом застосування мультимедійних засобів є коректне декодування та перекодування повідомлень з орієнтиром на споживача інформації, якісного аналізу інформації.