СТРАТЕГІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ УКРАЇНИ: ОСНОВНІ ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ

  • О.А. Семченко
Ключові слова: бренд, брендинг, бренд-политика держави, національний брендинг України

Анотація

Розглядається сутність бренд-політики держави, відзначаються етапи розробки  стратегії національного брендингу України, формулюються рекомендації для визначення стратегії національного брендингу України. Обґрунтовується, що в процесі національного брендингу необхідне партнерство уряду, бізнесу й суспільства. Причому основна частка фінансування брендигу держави повинна бути покладена на бізнес, що як ніхто зацікавлений в іноземних інвестиціях і просуванні своїх товарів і послуг за кордоном.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2012-10-29
Як цитувати
Семченко, О. (2012). СТРАТЕГІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ УКРАЇНИ: ОСНОВНІ ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1031), 138-142. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/2996