Образ золотої молоді в дискурсі українських засобів масової комунікації: лінгвопрагматичний вимір
Ключові слова:
дискурс засобів масової комунікації, образ, фразеологізм, номен, оцінка, експресивність, конотація
Анотація
У статті розглянуто вербалізатори образу золотої молоді в дискурсі засобів масової комунікації. Визначено семантичні й концептуальні зв’язки відповідних номенів, проаналізовано розвиток їхніх аксіологічних значень. Виділено мовні маркери стереотипізації образу мажора, описано конотативне забарвлення таких одиницьЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Паславський І. Мажорність як субкультурний феномен сучасності у телевізійній та друкованій жур-налістиці / Ігор Паславський // Теле- та радіожурналістика. — 2013. — Вип. 12. — С. 166—187. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tir_2013_12_42.pdf.
2. Словник української мови : [в 11 томах]. Т. 3 / [АН УРСР, Інститут мовознавства ; за ред. І. Біло-діда]. — К. : Наук. думка, 1972.
3. Ставицька Л. Короткий словник жарґонної лексики української мови / Леся Ставицька. — К. : Критика, 2003.
4. Телия В. Н. Русская фразеология. Семантический, прагматический и лингвокультурологический ас-пекты / В. Н. Телия. — М. : Языки русской культуры, 1996. — 288 с.
2. Словник української мови : [в 11 томах]. Т. 3 / [АН УРСР, Інститут мовознавства ; за ред. І. Біло-діда]. — К. : Наук. думка, 1972.
3. Ставицька Л. Короткий словник жарґонної лексики української мови / Леся Ставицька. — К. : Критика, 2003.
4. Телия В. Н. Русская фразеология. Семантический, прагматический и лингвокультурологический ас-пекты / В. Н. Телия. — М. : Языки русской культуры, 1996. — 288 с.
Опубліковано
2015-11-30
Як цитувати
Губарева, Г. А., & Руснак, К. (2015). Образ золотої молоді в дискурсі українських засобів масової комунікації: лінгвопрагматичний вимір. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філологія», (1152), 10-13. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/philology/article/view/3786
Номер
Розділ
Статті