Образ золотої молоді в дискурсі українських засобів масової комунікації: лінгвопрагматичний вимір
Abstract
У статті розглянуто вербалізатори образу золотої молоді в дискурсі засобів масової комунікації. Визначено семантичні й концептуальні зв’язки відповідних номенів, проаналізовано розвиток їхніх аксіологічних значень. Виділено мовні маркери стереотипізації образу мажора, описано конотативне забарвлення таких одиницьDownloads
Download data is not yet available.
References
1. Паславський І. Мажорність як субкультурний феномен сучасності у телевізійній та друкованій жур-налістиці / Ігор Паславський // Теле- та радіожурналістика. — 2013. — Вип. 12. — С. 166—187. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tir_2013_12_42.pdf.
2. Словник української мови : [в 11 томах]. Т. 3 / [АН УРСР, Інститут мовознавства ; за ред. І. Біло-діда]. — К. : Наук. думка, 1972.
3. Ставицька Л. Короткий словник жарґонної лексики української мови / Леся Ставицька. — К. : Критика, 2003.
4. Телия В. Н. Русская фразеология. Семантический, прагматический и лингвокультурологический ас-пекты / В. Н. Телия. — М. : Языки русской культуры, 1996. — 288 с.
2. Словник української мови : [в 11 томах]. Т. 3 / [АН УРСР, Інститут мовознавства ; за ред. І. Біло-діда]. — К. : Наук. думка, 1972.
3. Ставицька Л. Короткий словник жарґонної лексики української мови / Леся Ставицька. — К. : Критика, 2003.
4. Телия В. Н. Русская фразеология. Семантический, прагматический и лингвокультурологический ас-пекты / В. Н. Телия. — М. : Языки русской культуры, 1996. — 288 с.
Published
2015-11-30
How to Cite
Губарева, Г. А., & Руснак, К. (2015). Образ золотої молоді в дискурсі українських засобів масової комунікації: лінгвопрагматичний вимір. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series “Philology”, (1152), 10-13. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/philology/article/view/3786
Issue
Section
Статті