Майк Йогансен як «оформлювач» альманаху «Літературний ярмарок»
Ключові слова:
гра, експериментальна проза, літературний журнал, маска
Анотація
У статті розглядається оригінальне оформлення 133 книги альманаху «Літературний ярмарок» (1929), виконане Майком Йогансеном. Простежується тісний зв’язок із європейською культурою, з шаблонами та прийомами якої коментатор грає в інтермедіях. Авторська маска дозволяє Йогансену дотриматись єдиної стильової манери, а також експериментувати із структурою обрамленняЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Гундорова Т. Транзитна культура. Симптоми постколоніальної травми: статті та есеї / Та-мара Гундорова. — К. : Грані-Т, 2013. — 548 с.
2. В.Денисенко. Сміх в українській модерністичній прозі // Костюк Василь, Денисенко Вадим. Модерн як поле експерименту (Комічне, фрагмент, гіпертекстуальність). — К., 2002. — С. 95—176.
3. Літературний ярмарок. — 1928. — Кн. 131. — 247 с.
4. Літературний ярмарок. — 1929. — Кн. 133. — 241 с.
5. Лобас Н. Карнавальна поетика міжвоєнної експериментальної прози (Майк Йогансен versus Вітольд Ґомбровіч). Монографія. — Тернопіль : Видавничий центр ТОВ «Компанія КРОК»; «Підручники і посібники», 2009. — 264 с.
6. Отто Б. Дураки: Те, кого слушают короли. — СПб. : Азбука-классика, 2008. — 496 с.
7. Смолич Ю. К. Розповідь про неспокій. — К. : Радянський письменник, 1968. — 285 с.
8. Філатова О. С. Рольова гра автора, або Маска блазня як можливість бути «іншим для ін-ших» // Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського. — Вип. 47. — Миколаїв : МДУ, 2011. — С. 106—112.
9. Цимбал Я. В. Творчість Майка Йогансена в контексті українського авангарду 20—30-х років. — Автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.01.01 / Я. В. Цимбал; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка, НАН України. — К., 2003. — 20 с.
10. Шкловский В. Б. Журнал как литературная форма // Шкловский В. Б. Гамбургский счет : Статьи — воспоминания — эссе (1914–1933). — М. : Сов. писатель, 1990. — С. 384—387.
2. В.Денисенко. Сміх в українській модерністичній прозі // Костюк Василь, Денисенко Вадим. Модерн як поле експерименту (Комічне, фрагмент, гіпертекстуальність). — К., 2002. — С. 95—176.
3. Літературний ярмарок. — 1928. — Кн. 131. — 247 с.
4. Літературний ярмарок. — 1929. — Кн. 133. — 241 с.
5. Лобас Н. Карнавальна поетика міжвоєнної експериментальної прози (Майк Йогансен versus Вітольд Ґомбровіч). Монографія. — Тернопіль : Видавничий центр ТОВ «Компанія КРОК»; «Підручники і посібники», 2009. — 264 с.
6. Отто Б. Дураки: Те, кого слушают короли. — СПб. : Азбука-классика, 2008. — 496 с.
7. Смолич Ю. К. Розповідь про неспокій. — К. : Радянський письменник, 1968. — 285 с.
8. Філатова О. С. Рольова гра автора, або Маска блазня як можливість бути «іншим для ін-ших» // Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського. — Вип. 47. — Миколаїв : МДУ, 2011. — С. 106—112.
9. Цимбал Я. В. Творчість Майка Йогансена в контексті українського авангарду 20—30-х років. — Автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.01.01 / Я. В. Цимбал; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка, НАН України. — К., 2003. — 20 с.
10. Шкловский В. Б. Журнал как литературная форма // Шкловский В. Б. Гамбургский счет : Статьи — воспоминания — эссе (1914–1933). — М. : Сов. писатель, 1990. — С. 384—387.
Опубліковано
2015-04-29
Як цитувати
Назаренко, В. М. (2015). Майк Йогансен як «оформлювач» альманаху «Літературний ярмарок». Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філологія», 71(1127), 282-286. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/philology/article/view/2015
Розділ
Статті