ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ

  • Катерина Сергіївна Волкова Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: педагогічний контроль, оцінка, гуманність

Анотація

У статті звертається увага на необхідність гуманізації педагогічного контролю. Аналізуються погляди В.О. Сухомлинського, Ш.О. Амонашвілі, В.Ф. Шаталова на контроль навчально-пізнавальної діяльності школярів як представників педагогіки гуманізму

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Катерина Сергіївна Волкова, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Викладач

Посилання

1. Амонашвили Ш.А. Воспитательная и образовательная функция оценки учения школьников: Экспериментально-педагогическое исследование. – М.: Педагогика, 1984. – 296 с.

2. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – Мн.: Университетское, 1990. – 560 с.

3. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 576 с.

4. Михайловский В.А. Педагогика сотрудничества: Учеб. пособие. – Харьков: ХГУ, 1989. – 72 с.

5. Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну. – 2-е изд. – К.: Рад. шк., 1987. – 544 с.

6. Шаталов В.Ф. Точка опоры. Организационные основы экспериментальных исследований. – М.: Университетское, 1990. – 224 с.

7. Шаталов В.Ф. Эксперимент продолжается. – М.: Педагогика, 1989. – 336 с.
Опубліковано
2015-09-23
Цитовано
Як цитувати
Волкова, К. С. (2015). ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ. Наукові записки кафедри педагогіки, (24), 45-52. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3876