ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Ключові слова:
школа К. Мая, педагогічна мета та завдання гімназії
Анотація
В статті розглянуті складові педагогічного процесу навчального
закладу, в якому навчався М.К. Реріх та багато видатних діячів науки та мистецтва.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Рерих Н. Держава света. – Рига: Виеда, 1992. – 286 с.
2. Лихачев Д.С. Школа на Васильевском. – Москва: Просвещение, 1990. – 159 с.
3. Коменский Я. Избр.пед. соч.: в 2-х т. – Москва: Педагогика, 1982.
4. Амонашвили Ш. Единство цели. – Москва: Просвещение, 1988.
5. Шаталов В. Точка опоры. – Москва: Педагогика, 1979.
6. Сухомлинский В. Сердце отдаю детям. – Киев, 1980.
2. Лихачев Д.С. Школа на Васильевском. – Москва: Просвещение, 1990. – 159 с.
3. Коменский Я. Избр.пед. соч.: в 2-х т. – Москва: Педагогика, 1982.
4. Амонашвили Ш. Единство цели. – Москва: Просвещение, 1988.
5. Шаталов В. Точка опоры. – Москва: Педагогика, 1979.
6. Сухомлинский В. Сердце отдаю детям. – Киев, 1980.
Опубліковано
2015-09-23
Цитовано
Як цитувати
Боченко, О. В. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (24), 33-38. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3874
Розділ
Статті