ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ»

  • Лілія Григорівна Ярощук Бердянський державний педагогічний університет
Ключові слова: педагогічні вимірювання, навчально-дослідні завдання, презентація, реферат, вимоги до індивідуальних навчально-дослідних завдань

Анотація

У статті розглянуто деякі теоретичні аспекти педагогічних
вимірювань, подано орієнтовні теми індивідуальних навчально-
дослідних завдань та основні вимоги до їх оформлення в процесі вивчення навчальної дисципліни «Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти».

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Лілія Григорівна Ярощук, Бердянський державний педагогічний університет

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, член-кореспондент УААН 

Посилання

1. Алексейчук І.С. Про технологію створення систем тестування / І.С. Алексейчук // Нові технології навчання. – 2000. – № 27. – С. 9-13.

2. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти: [курс лекцій]. Модульне навчання / Анатолій Миколайович Алексюк. – К.: Либідь, 1993. – 218 с.

3. Ярощук Л.Г. Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти: навч. посіб. / Лілія Григорівна Ярощук. – Луцьк, 2010. – 308 с.

4. Сайт учителя фізики та інформатики Александрової З.В. – Режим доступу : http://aida.ucoz.ru/
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Ярощук, Л. Г. (2015). ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ». Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 223-229. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3863