ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ І ВИХОВНА СИТУАЦІЯ В ДУХОВНО-МОРАЛЬНІЙ ПАРАДИГМІ ОСВІТИ ПАПИ ГРИГОРІЯ ВЕЛИКОГО

  • Ірина Василівна Цебрій Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Ключові слова: перетворювальна педагогіка, ретретизм у педагогіці, інституціоналізовані засоби середньовічної педагогіки, реноваційна педагогіка, духовно-моральна парадигма освіти раннього Середньовіччя.

Анотація

Матеріали статті знайомлять нас із виховною ситуацією і технологічним компонентом освіти найвизначнішого педагога рубежу VІ–VІІ століть папи Григорія І Великого, зі змістом його перетворювальної педагогіки та її місцем в еволюції становлення західноєвропейської освіти. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ірина Василівна Цебрій, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії 

Посилання

1. Безрогов В.Г., Варьяш О.И. Педагогика Средневековья // Антология педагогической мысли христианского Средневековья / В.Г. Безрогов, О.И. Варьяш – М.: Евразия, 1994. – Т. 1. – С. 11-28.

2. Григорий Двоеслов. Пастырское правило. Моральные беседы на книгу Иова / Составитель Л.А. Харитонов. – М.: Евразия, 2006. – 306 с.

3. Пиков Г.Г. Реновационная педагогика Каролингского Возрождения и педагогические идеи Алкуина / История и социология культуры / Геннадий Геннадиевич Пиков. – Вып. 1. – История и социология образования. Новосибирск: НГУ, 2000. – С. 32-81.

4. Уколова В. И. Григорий Великий и школьная реформа начала VІІІ века // Средние века / Виктория Ивановна Уколова. – М.: Наука, 1985. – Вып. 48. – С. 27-37.

5. Уколова В.И. Античное наследие и культура раннего средневековья (конец V – начало VI века) / Виктория Ивановна Уколова. – М. : Наука, 1989. – 381 с.

6. Харитонов Л.А. Папа Григорий Великий / Л.А. Харитонов. – М. : Евразия, 2006. – С. 354-461.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Цебрій, І. В. (2015). ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ І ВИХОВНА СИТУАЦІЯ В ДУХОВНО-МОРАЛЬНІЙ ПАРАДИГМІ ОСВІТИ ПАПИ ГРИГОРІЯ ВЕЛИКОГО. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 194-202. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3858