ІСТОРИЧНА РЕТРОСПЕКТИВА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ Й ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
навчально-наукова, науково-дослідницька діяльність, формування, розвиток, проблема
Анотація
У статті здійснено короткий ретроспективний огляд розвитку науково-дослідницької діяльності студентів у вищих навчальних закладах.
Автор аналізує стан і проблеми організації навчально-наукової, науково-дослідної роботи студентської молоді, зокрема у педагогічних ВНЗ.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Информационные данные о проведении в Украинской ССР всесоюзных и республиканских научных и научно-технических совещаний, конференций, съездов, симпозиумов, семинаров. – К.: Вища школа, 1975. –
127 с.
2. Короткі нариси з історії Харківського державного університету. – Харків: Вид-во Харківського ун-ту, 1940. – 370 с.
3. Лебедев А.С. Харьковский коллегиум как просветительский центр Слободской Украины до учреждения в Харькове Университета // Чтения
в Обществе Истории и Древностей Российских. – М., 1885. – Кн. 4. – С. 20.
4. Прокопович Ф. Письмо Прокоповича к архитектору Рафаилу Заборовскому 8 марта 1734 г. // Киевская старина. – 1884. – Кн. 3. – С. 511.
5. Постанова Ради Міністрів СРСР від 12 квітня 1956 р. «Про заходи покращення науково-дослідної роботи у вищих навчальних закладах» // Збірник постанов і розпоряджень по МВССО СРСР – 1956, С. 104-105.
6. Поточний архів Міністерства вищої і середньої спеціальної освіти УРСР. Звіт про науково-дослідну роботу вищих навчальних закладів за 1963 р. – 887 арк., С. 233.
7. Сборник материалов для истории просвещения в России. – СПб.: Изд.Министерства народного просвещения, 1893. – 876 с.
8. Сухомлинський О.В. Історико-педагогічний аспект: нові підходи до загальних проблем. – К.: А.П.Н., 2003. – 68 с.
127 с.
2. Короткі нариси з історії Харківського державного університету. – Харків: Вид-во Харківського ун-ту, 1940. – 370 с.
3. Лебедев А.С. Харьковский коллегиум как просветительский центр Слободской Украины до учреждения в Харькове Университета // Чтения
в Обществе Истории и Древностей Российских. – М., 1885. – Кн. 4. – С. 20.
4. Прокопович Ф. Письмо Прокоповича к архитектору Рафаилу Заборовскому 8 марта 1734 г. // Киевская старина. – 1884. – Кн. 3. – С. 511.
5. Постанова Ради Міністрів СРСР від 12 квітня 1956 р. «Про заходи покращення науково-дослідної роботи у вищих навчальних закладах» // Збірник постанов і розпоряджень по МВССО СРСР – 1956, С. 104-105.
6. Поточний архів Міністерства вищої і середньої спеціальної освіти УРСР. Звіт про науково-дослідну роботу вищих навчальних закладів за 1963 р. – 887 арк., С. 233.
7. Сборник материалов для истории просвещения в России. – СПб.: Изд.Министерства народного просвещения, 1893. – 876 с.
8. Сухомлинський О.В. Історико-педагогічний аспект: нові підходи до загальних проблем. – К.: А.П.Н., 2003. – 68 с.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Степанець, І. О. (2015). ІСТОРИЧНА РЕТРОСПЕКТИВА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ Й ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 155-163. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3853
Розділ
Статті