РОЛЬ САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ

  • Євгенія Олегівна Пилипенко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: професійне самовиховання, професіоналізм, професійно-педагогічна культура, професійні якості вчителя, Я-концепція.

Анотація

Зміни в парадигмі освіти сьогодні вимагають перегляду ролі й місця вчителя в навчально-виховному процесі. Для забезпечення реалізації цих вимог вчитель має володіти навичками професійного самовиховання, яке в контексті педагогічної діяльності виступає фактором формування професіоналізму та професійно-педагогічної культури.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Євгенія Олегівна Пилипенко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Аспырантка

Посилання

1. Державна програма «Вчитель».

2. Національна доктрина розвитку освіти.

3. Педагогическое образование и наука. Научно-методический журнал МАНПО под ред. Сластенина В.А. – М., № 12, – 2008.

4. Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя. – М.: Изд. Центр «Академия», 2002. – 176 с.

5. Гриньова В.М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя: теоретичний та методичний аспекти: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук:
13.00.04. – К., 2001. – 45 с.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Пилипенко, Є. О. (2015). РОЛЬ САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 112-117. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3848