РОЛЬ САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ

  • Євгенія Олегівна Пилипенко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Abstract

Зміни в парадигмі освіти сьогодні вимагають перегляду ролі й місця вчителя в навчально-виховному процесі. Для забезпечення реалізації цих вимог вчитель має володіти навичками професійного самовиховання, яке в контексті педагогічної діяльності виступає фактором формування професіоналізму та професійно-педагогічної культури.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Євгенія Олегівна Пилипенко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Аспырантка

References

1. Державна програма «Вчитель».

2. Національна доктрина розвитку освіти.

3. Педагогическое образование и наука. Научно-методический журнал МАНПО под ред. Сластенина В.А. – М., № 12, – 2008.

4. Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя. – М.: Изд. Центр «Академия», 2002. – 176 с.

5. Гриньова В.М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя: теоретичний та методичний аспекти: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук:
13.00.04. – К., 2001. – 45 с.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Пилипенко, Є. О. (2015). РОЛЬ САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 112-117. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3848