ЕСТЕТИЧНІ ПОЧУТТЯ ЯК СКЛАДНИК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

  • Максим Вавильович Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.
Ключові слова: естетичні почуття, доброзичливі стосунки, міжособистісні стосунки, мовна культура

Анотація

В статті розкриваються педагогічні механізми виховання естетичних почуттів учителя з погляду професійноїмайстерності. Естетичні почуття визначаються як такі приємні переживання, які впливають на формування культури поведінки, успішного міжособистісного спілкуваннята створення позитивного морально-психологічного мікроклімату в групі однокласників.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Максим Вавильович Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Бойко А.М. Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: Індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник. – Полтава, 2007. – 359 с.

2. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ: 2000,– 308 с.

3. Рибалка В.В. Методологічні питання наукової психології (Досвід особистісно центрованої систематизації категоріально-поняттєвого апарату): Навчально-методичний посібник. – К.: Ніка-Центр, 2003. – 204 с.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. - Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.

5. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. До 160-річчя кафедри педагогіки. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2010. – 200 с.

6. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 180 с.

7. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Хрінком Інтер, 2008. – с. 264-267.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Нечепоренко, М. В. (2015). ЕСТЕТИЧНІ ПОЧУТТЯ ЯК СКЛАДНИК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 106-112. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3847