ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В ПОГЛЯДАХ ВІТЧИЗНЯНИХ ДІЯЧІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

  • Шевченко Надія Олександрівна ДБОУ СПО «Бєлгородський педагогічний коледж»
Ключові слова: цінності, ціннісні орієнтири, національне виховання, нація, національні цінності

Анотація

У статті на основі аналізу поглядів діячів минулого на актуальну
сьогодні проблему формування національних цінностей дітей та молоді розкриті поняття цінностей, ціннісних орієнтирів, національних цінностей, виховного ідеалу.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Шевченко Надія Олександрівна, ДБОУ СПО «Бєлгородський педагогічний коледж»
Викладач

Посилання

1. Сковорода Г. Вірші,пісні, байки, діалоги, трактати, притчі, прозові переклади, листи / Г. Сковорода. – К. : Наукова думка, 1983. – 544 с.

2. Ушинський К.Д. Про народність у громадському вихованні: Рідне слово // Ушинський К.Д. Педагогічні твори: в 2 т. – К., 1983. – Т. 1.

3. Ефимов А.И. Народность эстетического воспитания в наследии передовых педагогов второй половины ХІХ века и просветителей народов России: [уч.пос.] / А.И. Ефимов. – Чебоксары, 1992. – 84 с.

4. Каптарев П.Ф. Избранные педагогические сочинения / Под редакцией А.М. Арсеньева / П.Ф.Каптерев. – М. : Педагогика, 1982. – 704 с.

5. Грінченко Б. Перед широким світом / Б. Грінченко. – К., 1907. – С. 3.

6. Огієнко І. Українська культура: Коротка історія культурного життя українського народу / І. Огієнко. – К. : «Довіра», 1992. – 142 с.

7. Ващенко Г. Виховний ідеал / Г. Ващенко. – Полтава: Полтавський вісник, 1994. – 191 с.

8. Русова С.Ф. Дитячий сад на національному ґрунті / С.Ф. Русова // Світло. – 1910. – № 3. – С. 44 – 54.

9. Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки: [навч. пос. / ред. З.Н. Борисова]. – К. : Вища школа, 2004. – 511 с.
Цитовано
Як цитувати
Олександрівна, Ш. Н. (1). ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В ПОГЛЯДАХ ВІТЧИЗНЯНИХ ДІЯЧІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 343-350. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3757