ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ВАЛЕОЛОГІВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Ключові слова:
, валеологічна компетентність, холістичний підхід, модернізація та сучасна парадигма валеологічної освіти
Анотація
У статті розглядається питання валеологічних компетенцій, їхнього формування на основі інтердисциплінарного дискурсу. Пропонується спеціалізований підхід до предметно-тематичної систематизації навчального плану для студенів профільних факультетів вищих педагогічних навчальних закладівЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Бобрицька В. Професійно орієнтований контекст як засіб формування здорового способу життя майбутніх учителів / В. Бобрицька [та ін.] // Збірник наукових праць Полтавського ДПУ ім. В.Г. Короленка. – Полтава, 2005. – Вип. 7 (46). – Серія “Педагогічні науки”. – С. 220–228.
2. Бойченко Т.Є. Валеологічна освіта в Україні : особливості і проблеми формування / Т.Є Бойченко [та ін.] // Валеологія : науково-практичний журнал. – Київ–Тернопіль, 1996. – № 11. – С. 25–27.
3. Бойчук Ю.Д. Еколого-валеологічна культура майбутнього вчителя : теоретико-методичні аспекти : Монографія / Ю. Д. Бойчук. – Суми : Університетська книга, 2008. – 357 с.
4. Волошин О.Р. Проблема збереження здоров’я учнів в освіті в умовах її модернізації / О.Р. Волошин, М. Лук’янченко, Ю. Шкребітія, Е. Боляха, А. Матвеєва // Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи. – Дрогобич : Коло, 2005. – С. 119–123.
5. Лук’янченко М.І. Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів : проблеми та перспективи / М.І. Лук’янченко, М.В. Вачевський [та ін.] // Молодь і ринок. – 2012. – № 2 (85). – С. 76–79.
6. Петрушенко В.Л. Епістемологія як філософська теорія знання : Монографія. – Львів : Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000. – 296 с.
7. Петрушенко В.Л. Тлумачний словник основних філософських термінів / В.Л. Петрушенко. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – 264 с.
8. Скороход В. Формування культури здоров’я молоді через освіту / В. Скороход [та ін.] // Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. – К. : Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2006. – Вип. 48. – С. 42–45.
9. Тихонова О. Психологічні аспекти здорового способу життя / О. Тихонова, О. Шокало // Український світ. – 1995. – №№ 7-12 (рік 4, ч. 11). – С. 42–43.
10. Шувалова И.Н. Сущность и перспективы валеологии в начале ХХI века / И.Н. Шувалова [и др.] // Гуманітарні науки. – 2011. – № 2. – С. 110–114.
2. Бойченко Т.Є. Валеологічна освіта в Україні : особливості і проблеми формування / Т.Є Бойченко [та ін.] // Валеологія : науково-практичний журнал. – Київ–Тернопіль, 1996. – № 11. – С. 25–27.
3. Бойчук Ю.Д. Еколого-валеологічна культура майбутнього вчителя : теоретико-методичні аспекти : Монографія / Ю. Д. Бойчук. – Суми : Університетська книга, 2008. – 357 с.
4. Волошин О.Р. Проблема збереження здоров’я учнів в освіті в умовах її модернізації / О.Р. Волошин, М. Лук’янченко, Ю. Шкребітія, Е. Боляха, А. Матвеєва // Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи. – Дрогобич : Коло, 2005. – С. 119–123.
5. Лук’янченко М.І. Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів : проблеми та перспективи / М.І. Лук’янченко, М.В. Вачевський [та ін.] // Молодь і ринок. – 2012. – № 2 (85). – С. 76–79.
6. Петрушенко В.Л. Епістемологія як філософська теорія знання : Монографія. – Львів : Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000. – 296 с.
7. Петрушенко В.Л. Тлумачний словник основних філософських термінів / В.Л. Петрушенко. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – 264 с.
8. Скороход В. Формування культури здоров’я молоді через освіту / В. Скороход [та ін.] // Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. – К. : Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2006. – Вип. 48. – С. 42–45.
9. Тихонова О. Психологічні аспекти здорового способу життя / О. Тихонова, О. Шокало // Український світ. – 1995. – №№ 7-12 (рік 4, ч. 11). – С. 42–43.
10. Шувалова И.Н. Сущность и перспективы валеологии в начале ХХI века / И.Н. Шувалова [и др.] // Гуманітарні науки. – 2011. – № 2. – С. 110–114.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Ярка, М. О. (2015). ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ВАЛЕОЛОГІВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 358-366. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3709
Розділ
Статті