ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ

  • Оксана Володимирівна Торшевська ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ключові слова: професійна самореалізація, педагогічна практика, формування готовності

Анотація

У статті розглядаються проблеми професійної самореалізації, розкривається значущість ефективної організації педагогічних практик, визначаються шляхи формування готовності до професійної самореалізації студентів педагогічного коледжу

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Оксана Володимирівна Торшевська, ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка

аспірант, викладач педагогічних дисциплін ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка».

Посилання

1. Болотін Ю. П. Література і мистецтво як джерело морально-естетичних цінностей у вихованні учнів / Ю.П. Болотін // Цінності освіти і виховання : наук. метод. зб / за заг . ред. О.В. Сухомлинської. – К., 1997. – С. 143–145.

2. Манчуленко Л.В. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності під час проходження педагогічної практики / Л.В. Манчуленко // Вісник УДУВГП: розділ «Педагогіка»: Сучасні технології навчання: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / Л.В. Манчуленко. – Рівне : УДУВГП, 2003. – Ч. 1. – С. 135–141.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Торшевська, О. В. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 301-105. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3702