ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ
Ключові слова:
педагогічна рефлексія, система формування педагогічної рефлексії майбутнього вчителя.
Анотація
У статті розкриваються компоненти системи формування педагогічної рефлексії майбутнього вчителя, процесуально-технологічні особливості та провідні прийоми і методи, спрямовані на актуалізацію потенційних можливостей студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Бизяева А.А. Психология думающего учителя: педагогическая рефлексия / А.А. Бизяева. – Псков: ПГПИ им. С.М. Кирова, 2004. – 216 с.
2. Будникова С.П. Психологические условия становления профессиональной позиции у будущих педагогов: автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.07 / С.П. Будникова. – Тула, 2002. – 22 с.
3. Вачков И.В. Структура профессионального самосознания учителя / И.В. Вачков // Школьный психолог . – 2000. – № 3, 5, 13.
4. Зельцерман Б.А. Мастерская открытий. Опыты альтернативного образования / Б.А. Зельцерман. – Рига: Педагогический центр «Эксперимент», 1995. – 208 с.
5. Шеститко Н.В. Готовность учителя к формированию рефлексивных умений младших школьников / Н.В. Шеститко // Адукацыя i выхаванне. – 2002. – № 11. – С. 66 – 72.
2. Будникова С.П. Психологические условия становления профессиональной позиции у будущих педагогов: автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.07 / С.П. Будникова. – Тула, 2002. – 22 с.
3. Вачков И.В. Структура профессионального самосознания учителя / И.В. Вачков // Школьный психолог . – 2000. – № 3, 5, 13.
4. Зельцерман Б.А. Мастерская открытий. Опыты альтернативного образования / Б.А. Зельцерман. – Рига: Педагогический центр «Эксперимент», 1995. – 208 с.
5. Шеститко Н.В. Готовность учителя к формированию рефлексивных умений младших школьников / Н.В. Шеститко // Адукацыя i выхаванне. – 2002. – № 11. – С. 66 – 72.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Прокоф’єва, М. Ю. (2015). ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 231-236. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3654
Розділ
Статті