ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ

  • Марина Юріївна Прокоф’єва Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта) Євпаторійський інститут соціальних наук
Ключові слова: педагогічна рефлексія, система формування педагогічної рефлексії майбутнього вчителя.

Анотація

У  статті  розкриваються  компоненти  системи формування педагогічної  рефлексії майбутнього  вчителя, процесуально-технологічні особливості та провідні прийоми  і методи, спрямовані на актуалізацію потенційних можливостей студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Марина Юріївна Прокоф’єва, Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта) Євпаторійський інститут соціальних наук

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта), Євпаторійський інститут соціальних наук.

Посилання

1. Бизяева А.А. Психология думающего учителя: педагогическая рефлексия / А.А. Бизяева. – Псков: ПГПИ им. С.М. Кирова, 2004. – 216 с.

2. Будникова С.П. Психологические условия становления профессиональной позиции у будущих педагогов: автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.07 / С.П. Будникова. – Тула, 2002. – 22 с.

3. Вачков И.В. Структура профессионального самосознания учителя / И.В. Вачков // Школьный психолог . – 2000. – № 3, 5, 13.

4. Зельцерман Б.А. Мастерская открытий. Опыты альтернативного образования / Б.А. Зельцерман. – Рига: Педагогический центр «Эксперимент», 1995. – 208 с.

5. Шеститко Н.В. Готовность учителя к формированию рефлексивных умений младших школьников / Н.В. Шеститко // Адукацыя i выхаванне. – 2002. – № 11. – С. 66 – 72.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Прокоф’єва, М. Ю. (2015). ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 231-236. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3654