МИСТЕЦТВО ЯК ФАКТОР ЦІЛІСНОГО ВИХОВАННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ, ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО «Я» СЕРЕД ІНШИХ «Я»

  • Володимир Дмитрович Лихвар Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Ключові слова: мистецтво, художньо-творча діяльність, естетичне переживання, художня свідомість.

Анотація

У статті аналізується роль мистецтва в цілісному підході до виховання й розвитку особистості. Мистецтво розглядається  як енергія, спрямована на творення власного «Я» серед інших «Я», як наслідок їх активної взаємодії та взаємозбагачення.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Володимир Дмитрович Лихвар, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри культурологічних дисциплін і образотворчого мистецтва Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Посилання

1. Выготский Л.С. Психология искусства / Лев Семенович Выготский – М.: Педагогика, 1987. – 341с.

2. Личность и творчество: проблемы, идеи, возможности. / Под ред. Б.П. Юсова и др. – Луганск: Пресса, 1997. – 157 с.

3. Лотман Ю.М. Об искусстве / Юрий Михайлович Лотман. – СПб.: Искусство – СПБ, 1998. –704 с.

4. Толстых А.В. Искусство понимать искусство / Александр Валентинович Толстых – М.: Педагогика, 1990. – 160 с.

5. Чертов Л.Ф. Как возможна семиотика искусства? (О перспективах союза эстетики и семиотики) / Л. Ф. Чертов // Эстетика сегодня: состояние и перспективы. – СПб.: Санкт-Петербургское философское общество, 1999. – С. 91– 95

6. Dessoir М. Ästhetik und allgemeine Kunstwissenschaft / Макс Dessoir, 1906.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Лихвар, В. Д. (2015). МИСТЕЦТВО ЯК ФАКТОР ЦІЛІСНОГО ВИХОВАННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ, ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО «Я» СЕРЕД ІНШИХ «Я». Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 126-131. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3640